۱۴ کیک عیدانه بچه مسجدی ها به نیازمندان 

۱۴ کیک عیدانه بچه مسجدی ها به نیازمندان 

تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹
سهیلا بهادری گفت:  هم زمان با سالروز ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به همت بچه های مسجدی کانون ۱۴ کیک خانگی پخت و تزئین شده و سپس برش های کیک در ظروف یکبار مصرف بسته بندی و درب منازل خانواده های نیازمند توزیع شد.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با سالروز ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به همت بچه های مسجدی کانون ۱۴ کیک خانگی پخت و تزئین شده و سپس برش های کیک در ظروف یکبار مصرف بسته بندی و درب منازل خانواده های نیازمند توزیع شد.

 

 

 




رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد بیان کرد: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری جشن نبود تصمیم گرفتیم با توزیع کیک، این روز را به نیازمندان تبریک عرض کرده و شادی را مهمان دل های آنها کنیم.

 

 

 



وی ابراز کرد: علاوه بر این نیز با جلب کمک های خیرین و مردم یک دستگاه تنور گازی همراه با یک کیسه آرد به خانواده ای بی سرپرست اهدا شد تا با تاسی از سیره اهل بیت (ع) در کمک به نیازمندان، به اشتغال این خانواده کمک کرده و در نتیجه وضع معیشتی آنها تا حدودی بهبود یابد.

 

 



بهادری با اشاره به اجرای طرح اطعام نبوی، اضافه کرد: همچنین ۲ بسته معیشتی تهیه کرده و به ۲ خانواده نیازمند ساکن محله مسجد تحویل شد.


 

 



رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد اظهار کرد: برگزاری ختم مجازی قرآن کریم به نیت سلامتی امام زمان (ع) و هدیه به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) یکی دیگر از برنامه های کانون در هفته وحدت است که با مشارکت بچه های مسجدی اجرا شد.

 

 



وی در خاتمه عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت هفته وحدت، تبیین جایگاه والای رسول مهربانی و امام جعفر صادق (ع) از طریق فضای مجازی بود که در همین راستا عکس نوشته و کلیپ هایی با محتوای فضائل این بزرگواران از طریق فضای مجازی منتشر شد.

پایان پیام/ 586